środa, 25 listopada 2015

 Ogłoszenia parafialne 


                                           (Piosenka do lepszego czytania)



     
        Pierwsze posty były takie by się trochę wprawić w pisanie. Niedługo wstawię kilka postów coachingowych. Skupie się szukaniu szczęściach w drobnych rzeczach (przyda się na jesienną 
a raczej już zimowa depresję), poprawie samooceny, jak zmieniać punkt widzenia itp. Dalej będę pisać takie refleksyjne teksty i pewnie one będą przeważać. Mam nadzieję, że poprawi się mój styl pisania :D Zaczynam czytać super książkę "Facecje #Historia coachem życia" i pewnie co jakiś czas będę wstawiać jakieś ciekawe, albo śmieszne skany tej książki.


     Może Wy mi podrzucicie w komentarzach jakieś tematy na przemyślenia. Ten blog powstał dla mnie, ale tez dla innych. Jeśli uda się utworzyć super kontakt między mną, a wami będę meeeega szczęśliwy. Pozdrawiam 







6 komentarzy:

  1. No to ja mogę zarzucić taki temat: jak zmusić się do nauki kiedy wogole nie widzę w tym sensu?? znasz jakiś sposób?? :)

    poza tym chciałam Ci powiedzieć że nominowałam Cię do Liebster Blog Award - szczegóły u mnie tutaj: http://sandrowo.blogspot.com/2015/11/liebster-blog-award-vol-2.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nominację, nad tym tematem się zastanowię bo to trudne :)

      Usuń
  2. bardzo podoba mi sie piosenka, trafia w moj gust muzyczny :) nie mam pojecia o czym moglbys pisac, najlepiej wlasnie to czym Ty chcesz sie najbardziej podzielic/Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się ciesze, lubię pokazywać ludziom fajne ciekawe może mniej znane piosenki :D Polecam się na przyszłość

      Usuń
  3. Zaprosiłeś mnie, więc jestem. :) Z pewnością będę wpadała do Ciebie.
    Pozdrawiam
    http://okiem-kobiety-na-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń