poniedziałek, 16 listopada 2015

                                Życie jest takie kruche

   
   To mój pierwszy post i nie jest tak łatwo jak się wydaje. Zaczynając dziękuję, że zawędrowałeś/aś na mojego bloga.  Uprzedzam, że ten post będzie krótki ponieważ jest pierwszy, a po drugie chyba nie jestem w stanie nad tym tematem się długo rozwodzić. 
Skoro mam wstęp za sobą zaczynam temat właściwy. 

    Wszyscy wiemy o tragedii jaka wydarzyła się w Paryżu w ten weekend. Liczba ofiar śmiertelnych wynosi około 150 osób. Bez wątpienia wszyscy uważamy to za olbrzymią liczę, ale chciałem zwrócić Wasza uwagę na to,
 że śmierć poniosło więcej rzeczy niż Nam się wydaje. Wraz z każdą z tych osób umarła miłość, przyjaźń, plany, marzenia. W ciągu jednej krótkiej chwili zginęło ponad sto miłości, marzeń, przyjaźni !!! Ponad sto!!! 
W jednej chwili!!!
   Tak naprawdę Ci ludzie znaleźli się tam przypadkiem. To mogło spotkać każdego z Nas. Byłem wczoraj na koncercie. Mnie tez mogło to spotkać. Nie ukrywam, że gdzieś z tyłu głowy miałem taką myśl. To było straszne. Niby tak daleko od Nas się to wydarzyło, a jednak tak blisko. 

Przeczytałem pewien komentarz o tym " jak to strasznie dziwne, że wszyscy zmieniają profilowe na fb na flagę Francji. To życia nikomu nie zwróci" 
Racja. Życia nie zwróci. Ja sam zmieniłem zdjęcie profilowe na obrazek z postu. Zrobiłem to ponieważ chcę pokazać, że nie toleruję takich strasznych zachowań jak terroryzm. Myślę, że to był główny cen takiej aplikacji. Pokazanie solidarności z narodem francuskim. 

Największe zaskoczenie jakie doznałem w ten weekend były zdjęcia muzułmanów z napisem #Not in my name (nie w moim imieniu). Byłem pod wielkim wrażeniem. 

Zakończę mój post bardzo oklepanie, ale pamiętajcie, że życie jest krótkie i kruche. Nie wiadomo co nas czeka i warto żyć pełnią życia. Jeszcze mam do Was prośbę. Gdy zauważycie gdzieś na fb głupie posty czy to na temat tego zamachu czy inny temat. Posty, które przekraczają granice, nie bójcie się je zgłaszać. Widziałem ch*&#$y post "Ze względu na śmierci 123 osób Francja zobowiązuje się do przyjęcia 123 uchodźców." Takie komentarze to dno i świadczą o głupocie tych ludzi. 

2 komentarze:

  1. zdjecie tej muzulmanki z napisem naprawdę robi wrażenie!... ja się trochę zaczynam bać całej tej sytuacji chociaż staram się o tym nie myslec i zyc dalej... ale jednak z tyłu głowy gdzieś tam czai się strach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, zdjęcie z muzułmanką bardzo silne, ale prawdziwe. :D
      Pozdrawiam

      Usuń