sobota, 28 listopada 2015

Liebster blog award 



Tu jest link do piosenki, która polecam. nie mogę jej dodać normalnie,ale bardzo chciałem się podzielić nią z WamNatalia Nykiel - Rzeźba remix Envee Shape 


  Zostałem nominowany przez Sandrowo do Libster blog award. Z tego powodu muszę odpowiedzieć na poniższe pytania i nominować kilka innych osób. Więc przystępuję do odpowiadania. :D


1. Czego nie nie zrobiłbyś nigdy  nawet za milion dolarów?

Za milion dolarów nie skoczyłbym z wysokości 38 969, 4 metrów (granica stratosfery) tak jak to zrobił Felix Baumgarter. Mam lęk wysokości i boje się skoków nawet z niższej wysokości np. poziomu samolotu, ale do głowy wpadło mi to, bo za milion dolarów bym się zastanowił na skoku z wysokości 12km. 


2. Twój wymarzony zawód i dlaczego akurat taki?

Chciałbym zostać piosenkarzem, ponieważ czuje w sobie taki pokład energii, ze bym mógł takie emocje przekazywać publiczności. Tylko nie mam nic po za tą energią. Nie potrafię śpiewać, nie umiem na niczym grać.  Dla tego odpowiem, ze moim wymarzonym zawodem jest zostanie masażystą, a może nawet fizjoterapeuta. Uczę się właśnie masażu i baaaaardzo podoba mi się ta praca. Taka radość pacjentów i jeszcze większa moja radość.


3. Czy zgadzasz się ze stwierdzeniem że żadna praca nie hańbi?

Zgadzam się z tym. Dla mnie nawet prostytucja to nie problem. Praca jak każda inna. Nie będę tego rozwijać bo uznacie mnie za szaleńca. :)



4. Gdybyś mógł pojechać gdziekolwiek zechcesz na miesięczną wycieczkę – jakie miejsce byś wybrał? I dlaczego?

Wybrałbym Paryż, ponieważ jestem zakochany w tym mieście chociaż jeszcze tam nie byłem. to moje marzenie. Kocham język francuski chociaż mało co go znam. Chciałbym spacerować z kawą w dłoni po ulicach tego miasta, do którego kiedyś napływała cała europejska inteligencja. Te wszystkie dzieła, sztuka, moda, współczesna i starsza. To miasto miłości - podobno. Chciałbym przeżyć tam swoją niezapomnianą randkę. Pójść do Luwru i podziwiać te słynne dzieła. Jak byłem ostatnio w Krakowie i widziałem na żywo " Dama z gronostajem" to czułem coś takiego ....  nie do opisania. 


5. Co najbardziej lubisz w blogowaniu?

Lubię indywidualność. Pisze o czym ja chcę, nikt nie stoi nade mną i mi nic nie dyktuje. Pogłębiam swoje zainteresowanie zanim podejmę jakiś temat, by dobrze się przygotować. To mnie motywuje. A Ja będę chciał motywować innych.


6. Co sądzisz o używkach jeśli chodzi o nastolatki?

Wszystko jest dla ludzi. Za używki uznaje alkohol i papierowy. Narkotyki nie są dla mnie używkami tylko substancjami zabronionymi. Te używki powodują inne szkody i powinny mieć inną granicę wiekową. Wszędzie na całym świecie używki są brane wcześniej niż to wolno. Sam byłem takim nastolatkiem, ale wszystko z głowa. 


7. Co sądzisz o moim blogu (czekam na szczere nawet krytyczne opinie chętnie się poprawię!)

Jest ciekawy. Podoba mi się Twoja odwaga. Tematyka jaką poruszasz bo sięgasz do życia codziennego. Nie jesteś zamknięta na jedną tematykę. Zawsze posty są dopieszczone pod względem estetycznym co jest dla mnie ważne. 


8. Czekasz już na Boże Narodzenie? Lubisz te święta?
Czekam, czekam. Lubię te święta chociaż nigdy u mnie w domu nie są one idealne. Zawsze wiążą się z mega rozczarowaniem. 


Ja nominuję :
Autoreczka http://okiem-kobiety-na-swiat.blogspot.com/
Paulina Rudnicka http://kapuczina.com/
Randaksela http://zorzaporanna.blogspot.com/
Adam http://brakujacykolorteczy.blogspot.com/


Pytania do Was:

1. Jaka jest Twoja ulubiona książka/film? Dlaczego? (Jak masz ulubiona książkę i film to podaj dwa)

2.Co najbardziej cenisz w sobie? Co uważasz za Swój atut?

3. Twój ulubiony cytat.

4. Co wolałbyś/ wolałabyś zrobić z braku pieniędzy a) ukraść je b)sprzedać swoje usługi seksualne 

5Dowiadujesz się, że został ci tydzień życia. Co robisz? Zmieniasz Swoje dotychczasowe życie?

6. Wolałbyś/wolałabyś żyć na wsi czy w mieście?

7. Jakie masz największe marzenie?

8. Jaką cechę musi posiadać Twoja druga połówka? 

9. Co byś chciał/ chciała dostać na święta?


10. Kto jest Twoim idolem i za co?

Dziękuję za nominację i jestem ciekawy Waszych odpowiedzi. Zapraszam do komentowania, tam możecie odpowiedzieć na pytania. Pozdrawiam :D

10 komentarzy:

  1. Witaj Łukasz! :)
    Tak sobie wpadam od czasu do czasu na Twojego bloga, odkąd dowiedziałem się, że go założyłeś i pomyślałem sobie, że naprawdę fajne pytania zadałeś nominowanym osobom, więc pomimo, że mnie nie nominowałeś, to od razu zapragnąłem sobie na nie odpowiedzieć :D

    1. Jeśli chodzi o książkę, to jest nią saga "Miecz Prawdy" - cudowne fantasy, które kilka lat temu skradło moje serce. Za to ulubionych filmów mam naprawdę dużo. Chyba powiem tradycyjnie, że "Amelia", chociaż w sumie to mógłbym podać ze dwadzieścia tytułów xD

    2. Najbardziej cenię w sobie silną wolę. W sumie niedawno dotarło do mnie, jak bardzo ta cecha mnie definiuje... Jeżeli coś sobie postanowię odnośnie na przykład jakieś zmiany w swoim wyglądzie, to zawsze doprowadzam do jej realizacji i jestem z tego dumny, że nigdy się nie poddaję! :)

    3. "Jesteś tak ładny, jak podoba Ci się Twoje odbicie w lustrze. Nie pozwól, by inni decydowali za Ciebie".

    4. Nie umiem kraść (chyba, nigdy nie próbowałem), więc sprzedałbym siebie :) W sumie zawsze myślałem o tym w ten sposób, że jeżeli ja mam odczuwać przyjemność i mają mi jeszcze za to płacić, to żyć nie umierać! Oczywiście, chciałbym mieś możliwość wybierania sobie klientów, albo chociaż odmawiania, jak ktoś mi się nie podoba, czy coś, ale ogólnie to chyba nie miałbym z tym problemu.

    5. Każdego dnia staram się żyć tak, jakby to miał być mój ostatni dzień, więc nie, nie zmieniłbym nic. Jestem szczęśliwy, więc co miałbym zmieniać?

    6. Na wsi! W sumie teraz mieszkam w małym miasteczku, ale znacznie bardziej podobałaby mi się wieś, albo taka totalna dzicz - żadnej żywej duszy w promieniu 100 kilometrów. W takim środowisku mógłbym być naprawdę wolny!

    7. Moim największym marzeniem jest zrealizować moją wizję na temat siebie: mieć dom dokładnie taki, jak go sobie zaplanowałem, otaczać się przyjaciółmi, podróżować po świecie, śmiać się i używać życia. Oczywiście, spełnię to marzenie... Jeśli zaś chodzi o takie marzenia, co do których nie mam 100% pewności, że mi się uda, to chciałbym wydać powieść, która zostanie bestsellerem, a następnie ją zekranizują. A z takich zupełnie nierealnych, to chciałbym, aby wydarzenia, które będą w mojej powieści (fantasy) były prawdziwe. Jak widzisz, jest to marzenie kompletnie niemożliwe do spełnienia, ale w końcu od czego mamy wyobraźnię, czy chociażby takie rzeczy jak świadomy sen? :D

    8. Ja ogólnie mam pogląd, że nie mam drugiej połówki. Uważam, że jestem całością. Sam jeden tworzę ze sobą jedność, jestem dopełnieniem samego siebie. Jeśli zaś chodzi o cechy mojego ewentualnego partnera, to póki co, nie widzę tego. Jestem maksymalnie szczęśliwy będąc sam, więc nigdy nie wymyślam sobie, jakie cechy miałaby ta jedyna osoba posiadać.

    9. Mnóstwo rzeczy :D Na ogół dość drogich. Ale podchodząc do sprawy realnie, chciałbym dostać pieniądze, bo przynajmniej kupię sobie to, co będę chciał i lepsza kasa niż nietrafione prezenty, typu jakieś swetry, czy coś, które będą leżały w szafie w nieskończoność...

    10. Staram się nie wzorować na ludziach i samemu dążyć do osiągnięcia ideału, jednakże potrafiłbym wskazać kilka osób, które podziwiam i chciałbym naśladować. Przede wszystkim, jest to mój ulubiony pisarz, Terry Goodkind, którego podziwiam za mistrzowskie wykreowanie powieści. Chciałbym mieć taki talent jak on. Uwielbiam też kompozytora Adriana von Ziegler, utalentowanego faceta, tworzącego cudną muzykę. No i Enyę, moją ukochaną artystkę. Podziwiam tę kobietę za to, jak ułożyła swoje życie. Jest mega sławna, lecz popularność nie uderzyła jej do głowy. Mieszka w przepięknym zamku i jest singielką i ewidentnie widać, że jest szczęśliwa! :D

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, Dzięki za odpowiedzi. Jesteś pierwszą osobą jaką poznałem, która tak odpowiedziała na pytanie 4. Zawsze ludzie wybierali kradzież. Ciekawe odpowiedzi, nie powiem, że nie. :D Dziękuję jeszcze raz i Pozdrawiam

      Usuń
  2. Paryż taki niebezpieczny teraz... Ale na pewno musi być piękny :)
    Ja w blogowniu lubię to, że troszeczkę mobilizuje do poszukiwania nowych rzeczy :) W końcu Każdy dzień jest szansą na odkrycie czegoś nowego
    Dziękuję za nominację :) I obiecuję że wkrótce odpowiem na pytania :)
    Pozdrawiam
    Randaksela

    OdpowiedzUsuń
  3. I odpowiedziałam :) Zorza poranna - LBA :)
    Jeszcze raz dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedziałam już na pytania :))

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne odpowiedzi, dzięki bardzo!! mam nadzieję ze w tym roku święta nie jednak nie będą rozczarowaniem! ciekawe podejście do prostytucji :P ;) a co do zawodu którego się uczysz - masaż i fizjoterapią są super! zawsze to fach w ręku - dosłownie!! :) trzymam kciuki za powodzenie planów! pozdro!

    OdpowiedzUsuń